"Slepé skvrny v literární překladech z/do češtiny" - "Blind Spots in Literary Translations from/into Czech"

Pondělí 22. duben 2024, 9:00

Vážené kolegyně a vážení kolegové,

 

dovoluji si Vás co nejsrdečněji vyzvat k účasti na mezinárodní konferenci "Slepé skvrny v literární překladech z/do češtiny" - "Blind Spots in Literary Translations from/into Czech", která se uskuteční 22.-23. dubna 2024 na FF UP v Olomouci. Uzávěrka přihlášek je 28. února 2024.

 

Pořádající instituce:

Univerzita Palackého, Filozofická fakulta, Katedra bohemistiky (Jiří Hrabal)

Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav české literatury a komparatistiky (Petr A. Bílek)

Sveučiliště u Zagrebu, Filozofski fakultet, Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti (Matija Ivačić) 

Universita degli studi di Udine, Dipartimento di Lingue e Letterature Straniere Department (Anna Maria Perissutti)

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Instytut Filologii Słowiańskiej (Natalia Palich)

Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Humanistyczny, Filologia słowiańska (Joanna Derdowska)

 

Pozvánku i přihlašovací formuláře najdete v příloze.

 

Srdečně zdraví

Jiří Hrabal

 


Jiří Hrabal

www.hrabal.net

 

Palacký University Olomouc
Faculty of Arts
 | Department of Czech Studies
Křížkovského 10, 771 80 Olomouc, CZ

585 631 159 | 773 110 305

jiri.hrabal@upol.cz | www.upol.cz

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)